PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, :: 23:3 ::  نويسنده : پیمان

 


 

آندرس اینییستا ستاره بارسلونا در مراسمی مجلل ازدواج خود را در قلعه ای قدیمی جشن گرفت
پیکه که با ماشینش داشت به سمت محل برگزاری مراسم میرفت، تو توئیترش نوشته بود انگار اینجا سابقات دوچرخه سواریه توردوفرانسه!!

 
 
http://www.up.persianv.com/images/t1dw3mdj6z0wph7ksdgu.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1391/4/19/93792_503.jpghttp://www.up.persianv.com/images/8izdsuovqqlswicjm52c.jpg


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, :: 23:2 ::  نويسنده : پیمان

 

 

 

 



 

 

 


 

 

 


پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : پیمان

 

 

مشرق نوشت: در شرایطی که شمار قابل توجهی از متقاضیان حج تمتع، سال هاست برای انجام این فریضه لحظه شماری می کنند و هر ساله تعدادی از آنها به واسطه کهولت سن و بیماری فوت کرده و توفیق انجام این فریضه را ازدست می دهند، دیشب تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون عازم عربستان شدند.

 

 

 

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون، دیشب با استفاده از سهمیه مخصوص و حمایت ویژه یک جریان خاص دولتی با پرواز شماره ۱۵۳۲ تهران را به مقصد جده ترک کردند تا اعمال حج تمتع را به جای آورند.

تینا آخوندتبار، لعیا زنگنه، سحر قریشی، رزیتا غفاری، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، زهرا عاملی، ماه چهره خلیلی و مادر مهناز افشار از جمله حاضران در این کاروان بودند.



پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : پیمان

 تماشاگران کره ای پس از پایان بازی و در حالی که ورزشگاه را ترک می کنند اقدام به جمع آوری زباله های به جا مانده از خود می کنند.

 

 

آفرین به این فرهنگ …

 



پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : پیمان

 

به نقل از جهان، درباره مسلمان بودن “باراک حسین اوباما” ادعاهای فراوانی شده است؛ انگار در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سه هفته دیگر برگزار می شود ادعای مسلمانی اوباما به پاشنه آشیل وی و ابزاری برای رقیبش، میت رامنی و صهیونیست های ضداسلام تبدیل شده است. 
 
اما ادعایی تازه درباره اوباما می گوید که بر روی انگشتر وی نوشته “لا اله الا الله” وجود دارد؛ ادعایی که هوز کاخ سفید به آن واکنش نشان نداده است. 
 
بر اساس ادعایی که در یک کتاب ضد اسلامی مطرح شده در دو روی انگشتر اوباما عبارت “لا اله الا الله” وجود دارد با این تفاوت که در روی آن عبارت “اله” حک نشده است. 
 

سایت وسترن ژورنالیسم همچنین ادعا کرده است که وی قبل از ازدواج با میشل(همسرش) و زمانی که دانشجوی حقوق بوده نیز این انگشتر را داشته است. 

 
باراک حسین اوباما متولد ۱۹۶۱ در ایالت هاوایی است. وی فرزند یک کنیایی سیاه‌پوست و یک زن سفیدپوست از اهالی ویچیتا ایالت کانزاس است. پدر و پدرخوانده چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا مسلمان بودند و خود وی نیز دوران کودکی خود را در یک کشور غالبا مسلمان یعنی اندونزی گذرانده است. 

 
بر اساس ادعایی دیگر که دو سال قبل در کتابی در مورد زندگی اوباما مطرح شد نویسنده ادعا کرده بود که اوباما در دوان کودکی خود در اندونزی نماز می خوانده است. 

 
با توجه به داغ شدن فضای انتخابات و تشدید رقابت میت رامنی و باراک اوباما به نظر می رسد که این گونه ادعاها ساخته و پرداخته محافل تبلیغاتی مخالف اوباما برای کاهش حمایت صهیونیست ها از وی باشد. تحلیل دیگر این است که وی با پخش این گونه مطالب سعی در جلب مجدد حمایت و رای مسلمانان ایالات متحده و همچنین کاهش منفوریت خود در میان جهان اسلام دارد.
 

البته در کنار این گمانه زنی‌ها ادعاهای غیر اسلامی نیز درباره وی مطرح شده که می توان به ادعای همجنس بازی، مصرف مواد مخدر و وابستگی افراطی وی به صهیونیست ها اشاره کرد که پاسخ قانع کننده ای از جانب این فرزند طلاق به این ادعاها داده نشده است. 
 


شنبه 22 مهر 1391برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : پیمان

 «نیکی کریمی» به عضویت هیات‌ داوران جشنواره‌ی فیلم ابوظبی در بخش آثار داستانی بلند درآمد. این درحالی است که گلشیفته فراهانی هم با فیلم سنگ صبور در این جشنواره حاضر است.

 

برگزارکنندگان جشنواره‌ی فیلم ابوظبی دیروز (سه‌شنبه) فهرست اعضای هیات داوران بخش‌های مختلف این رویداد سینمایی را اعلام کرد.

در بخش فیلم‌های داستانی بلند، علاوه‌بر نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان ایرانی، چهره‌های آشنایی چون «سدومیر کولار»، تهیه‌کننده فیلم برنده‌ی اسکار «سرزمین هیچکس» و «شابانا آزمی»، ستاره‌ی بیش از ۱۲۰ فیلم بالیوود حضور دارند.

«سمیر فرید»، منتقد فیلم مصری و «اسماعیل فرخی»، کارگردان مراکشی دیگر اعضای هیات داوران این بخش هستند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، در بخش افق‌های جدید،‌ «فرانسوا بنوت»، تدوینگر فرانسوی برنده‌ی جایزهاسکار ریاست هیات‌داوران را برعهده خواهد داشت.

جشنواره‌ی فیلم ابوظبی طی روزهای ۱۱ تا ۲۰ اکتبر (۲۰ تا ۲۹ مهر) برگزار خواهد شد و در بخش‌های داستانی بلند، افق‌های جدید، مستند بلند، فیلم‌های کوتاه و بخش رقابتی فیلم عربی آثار برتر را معرفی می‌کند.

 



e84c947664ab92d423bdfe56d2f47f73 عکس های دردناک از چهره سوپر استار سینمای ایران
ابوالفضل پورعرب سوپر استار سابق سینمای ایران که به دلیل بیماری سرطان مدت ها خانه نشین بوده است، پس از ماه ها در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص) در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفت. ایران ناز: امیدواریم این هنرمند ارزنده سینمای ایران هر چه زودتر شفا یافته و به جمع همه هنرمندان کشور بپیوندد.
 
8db5183186a96aeec5625168c52dd7de عکس های دردناک از چهره سوپر استار سینمای ایران
 
cd7c8f5ca842840ef6c8653bc335dab2 عکس های دردناک از چهره سوپر استار سینمای ایران
پست های تصادفی :


یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : پیمان

 

 

 

ea1gphr35vzxtt0jpq8 عکس های جدید سولماز غنی در خارج از کشور

 

8gjmcxy0bfmf4izin1tu عکس های جدید سولماز غنی در خارج از کشور

olow6463nlla4o1pb8w عکس های جدید سولماز غنی در خارج از کشور

kro4aujnm8pv6mkukvx8 عکس های جدید سولماز غنی در خارج از کشور

tzt6gu0dmdfnz0eazm9t عکس های جدید سولماز غنی در خارج از کشور

vi1b46u74qcybzdw7t8 عکس های جدید سولماز غنی در خارج از کشور

 

 



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->