PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : پیمان

 به گزارش پایگاه 598، به دنبال شدت گرفتن فعالیت های انتخاباتی محمد رضا عارف و حضور وی در مجامع مختلف هنری از سینما و تئاتر گرفته تا کنسرت موسیقی، جشنواره فجر و جلسات محفلی با بازیگران، وی روز گذشته با حضور در نشست شورای زنان بنیاد امید ایرانیان زنان حاضر در حزبش را به حضور فعال در انتخابات مجلس فرا خواند.

حضور چهره های سیاسی جریان اصلاحات و همچنین فعالین در قضایای فتنه سال 88 و همچنین شرکت نیکی کریمی که این روزها به عنوان بازیگری پرکار در بنیاد امید ایرانیان به حساب می آید از نکات جالب این جلسه بود.

علت حضور نیکی کریمی در جلسات انتخاباتی عارف چیست؟

(حضور نیکی کریمی در جلسه با محمد رضا عارف)


این در حالی است که چندی پیش نیز در اولین جلسه کارگروه فرهنگ و هنر شورای زنان بنیاد امید ایرانیان به ریاست همسر جناب عارف با حضور فرزند ذکور ایشان خانم نیکی کریمی و جمعی دیگر از سوپراستارهای سینمایی حضور داشتند.

علاقه نیکی کریمی به حضور در فعالیت های اجتماعی و سیاسی بنیاد امید ایرانیان این سوال در ذهن مخاطب ایجاد می کند که با توجه به اظهار بی میلی نیکی کریمی نسبت به مسائل سیاسی کشور، علت همکاری وی با حزب امید ایرانیان چیست؟

علت حضور نیکی کریمی در جلسات انتخاباتی عارف چیست؟

(نیکی کریمی در جلسه ای با حضور با فرزند و همسر محمد رضا عارف)


سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 16:51 ::  نويسنده : پیمان

 عکس الناز شاکردوست در کنار ساحل دریای خزر با این تیپ



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->