PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 

  

kim yasgroup.ir  سرقت نام تجاری یک محصول آرایشی توسط خواهران کارداشیان +عکس
 
 
خواهران کارداشیان مدتی است که یک خط تولید لوازم آرایشی را راه اندازی کرده اند . این در حالی است که یک خانم آرایشگر به نام "تیلت لی

" ادعا میکند نامی که آنها برای خط تولید خود استفاده کرده اند نامی است که وی سالهاست برای محصولات آرایشی خود استفاده میکند.

 

او میگوید از سال ۲۰۰۴ میلادی این نام را به ثبت رسانده است و تمام کارهای قانونی برای این کار را انجام داده است و تمام مشتریان وی این نام را با محصولات وی میشناسند. او با طرح دعوی به دادگاه مدعی شد خواهران کارداشیان خواهان چیزی هستند که به آنها تعلق ندارد.

 

او از جولای سال گذشته به آنها تذکر داد که از نام تجاری او استفاده نکنند اما زمانیکه بی توجهی آنها را دید تصمیم گرفت کار را از طریق راههای قانونی دنبال کند.

این نام تجاری بحث برانگیز "کروما" ست که در زمان یونانی به معنای "رنگ " است . خانم لی این نام را مدت ۲۲ است که برای آرایشگاه معروف خود استفاده میکند و مدتی است که محصولات آرایشی منحصر به فرد خود را با این نام به مشتریان عرضه میکند . او میگوید استفاده از این نام توسط خواهران کارداشیان باعث شده است بسیاری از مشتریان او تصور کنند وی کارش را با آنها شریک شده است. از سوی دیگر خواهران کارداشیان میگویند که با صرف هزینه ای بالغ بر ۱ میلیون دلار این نام تجاری را به ثبت رسانده اند. این پرونده در حالی پیگیری میشود که هیچ یک از طرفین حاضر به قبول شرایط طرف دیگر نیست.
 


سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : پیمان

 حدود ۵۰۰ سرباز زن در حال حاضر از کشور انگلستان در افغانستان خدمت میکنند ، اما نکته جالب در مورد یکی از زنان سرباز این است او حتی نمیدانست باردار است در خط مقدم زایمان کرد.

 

این خانم یک روز بعد از حمله هوایی گروه طالبان به مقر نیروهای خارجی مستقر در هیلمند این کشور دچار درد زایمان شد و یک پسر به دنیا آورد.

این نوزاد ۵ هفته زودتر از موعد به دنیا آمده است و بنابر گزارشات حال او و مادرش خوب است و قرار است به زودی یک تیم متخصص اطفال از بیمارستان آکسفورد به افغانستان سفر کند تا مادر و فرزند را با مراقب ویژه به خانه بازگرداند.

 

 

فرماندهان نظامی از این تولد نابهنگام حیرت زده شده اند و درخواست داروهایی در این رابطه ارائه داده اند تا به منطقه جنگی فرستاده شود. از سال ۲۰۰۳ تا کنون بیش از ۲۰۰ زن از بریتانیا که مشخص شده بود باردار هستند به کشورشان بازگردانده شدند تا وضع حمل کنند اما این اولین بار است که یک سرباز زن در خط مقدم زایمان میکند.

این سرباز در مصاحبه اش گفته است اصلا نمیدانسته باردار است .او بعد از حمله هوایی دچار دل درد شدیدی شد و با انجام معاینات مشخص شد او باردار است و در حال وضع حمل میباشد.

به گفته پزشکان این موقعیت نادری است که مادر از باردار بودن خود بی خبر است و حتی تا هنگام زایمان متوجه این مسئله نشده است. نکته جالب اینجاست که این سرباز همانند دیگر همرزمانش در اردوهای سخت نظامی شرکت میکرده و چون نمیدانسته باردار است مسافتهای طولانی با وزنه های سنگین را پیموده است اما آسیبی به جنین او نرسیده است.



سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 9:48 ::  نويسنده : پیمان

  بهاره رهنما در خارج از کشور / عکس



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : پیمان

 

 

بیوگرافی باران کوثری + عکس

 

باران کوثری بازیگر توانای سینمای ایران در ۲۵ مهر سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد.

باران کوثری فارغ التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره‌ است و بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به بازی در فیلم‌های مادرش اختصاص دارد.

.

بیوگرافی باران کوثری + عکس

 

.

در سال ۱۳۸۵ کوثری ابتدا با بازی در مجموعه صاحبدلان نقش‌آفرینی کرد و در بهمن ماه همان سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.

وی در سال ۱۳۸۶ در جشنواره بین‌المللی آسیا پاسیفیک برای فیلم خون بازی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگری بود.

.

بیوگرافی باران کوثری + عکس

.

 

برخی از آثار هنری باران کوثری:

بهترین بابای دنیا، ۱۳۷۰
نرگس، ۱۳۷۰
روسری آبی، ۱۳۷۳
بانوی اردیبهشت، ۱۳۷۶
داستان‌های جزیره، ۱۳۷۷
زیر پوست شهر، ۱۳۷۹
زیر پوست باران، ۱۳۷۹
رقص در غبار، ۱۳۸۱
برگ برنده، ۱۳۸۲
خوابگاه دختران، ۱۳۸۳
گیلانه، ۱۳۸۳
تقاطع، ۱۳۸۴
خنگ آباد، ۱۳۸۴
خون بازی، ۱۳۸۵
نسل جادویی، ۱۳۸۵
روز سوم، ۱۳۸۵
شیرین، ۱۳۸۶
توفیق اجباری، ۱۳۸۶
دایره زنگی، ۱۳۸۶
کتونی سفید، ۱۳۸۶
حیران، ۱۳۸۶
میزاک، ۱۳۸۶
آسمان سیاه شب، ۱۳۸۷
آوانتاژ، ۱۳۸۷
پستچی سه بار در نمی‌زند، ۱۳۸۷



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : پیمان

 برای طراحی این کفش ها از تکنولوژی جت اسکی استفاده شده است. سیستم نیروی محرکه آن به طور مستقسم و رو به پایین است. این تکنولوژی در آینده ای نه چندان دور می تواند کاری کند که شما به تنهایی و ایستاده بر روی آب حرکت کنید. این سیستم هنوز در مرحله طراحی قرار دارد.







یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : پیمان

 

 


رامونا دختر ایرانی کانادایی با اصلیت آشوری از آذربایجان غربی است که برنده‌ مسابقات دوشیزه دنیا شد
رامونا در شهر مونترآل به دنیا آمده و رشته زیست شناسی را در دانشگاه ونکوور آموخته است.اختصاصی کلاب اس ام اس رامونا به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، فارسی و آشوری صحبت می‌کند. رامونا با رد این موضوع که جهان  تنها به زیبایی زنان اهمیت می‌دهد گفته است که در مسابقات دختر شایسته علاوه بر زیبایی موضوع تحصیلات هم مورد توجه قرار می‌گیرد

 



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : پیمان

 

 

سردترین توالت دنیا + عکس

سردترین توالت دنیا + عکس

 



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : پیمان

 

 

هانیه توسلی در میانسالی + عکس

 

دهلیز با بازی رضا عطاران و هانیه توسلی داستان زنی به نام شیواست.او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند.



یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : پیمان

 

 

بیوگرافی نیکی کریمی + عکس

 

نیکی کریمی در ۱۹ آبان سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد.

از دوران دبستان بازی در گروه‌های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی‌اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری بازی کرد.

نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می‌دانند.

‍پس از آن، کریمی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام‌های سارا و پری بازی کرد. بازی در فیلم سارا برایش جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره‌های سن سباستین و نانت را به ارمغان آورد.

 

بیوگرافی نیکی کریمی + عکس

پس از بازی در چند فیلم از کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۷ در فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد.

کریمی برای پنجمین‌بار برای فیلم دو زن نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و جایزه بهترین بازیگر زن را به خاطر بازی در همین فیلم از جشنواره تائورمینا ایتالیا گرفت.

.

.

برخی از آثار هنری نیکی کریمی:

وسوسه
عروس
ردپای گرگ
سارا
پری
بوی پیراهن یوسف
سایه‌به‌سایه
برج مینو
روانی
تختی
دو زن
بازیگر
سیب
دختران انتظار
نسل سوخته
هزاران زن مثل من
نیمه پنهان
دیوانه از قفس پرید
واکنش پنجم
باج خور
پرونده هاوانا
گریز
چه کسی امیر را کشت؟
شام عروسی
نوک برج
ستاره‌ها
زن‌ها فرشته‌اند
چند روز بعد
سه زن
جعبه موسیقی
زن دوم
دو خواهر
تله تئاتر خرده جنایت‌های زن و شوهری



چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, :: 16:46 ::  نويسنده : پیمان

 

 

جراحی بینی سحر ولدبیگی +عکس

 

شبکه ایران : تصویربرداری تله فیلم «یک دماغ ناقابل» به کارگردانی مجتبی چراغعلی امروز آغاز می شود و مناطق الهیه ، قیطریه و پارک پرواز از جمله لوکیشن های این فیلم هستند.

«یک دماغ ناقابل» داستان دختر جوانی به نام افسون است که به تازگی دماغش را عمل کرده. بهمن پدر افسون وسوسه می‌شود دستمزد دکتر را بالا بکشد! و این آغاز ماجرا بین این دو است تا اینکه… .

 

جراحی بینی سحر ولدبیگی +عکس

جراحی بینی سحر ولدبیگی +عکس

جراحی بینی سحر ولدبیگی +عکس

 

مرجانه گلچین، عزت‌ا… مهرآوران، سحر ولدبیگی، افشین سنگ‌چاپ، امیر قریب‌زاده، الیزابت امینی، مجید شهریاری، علی جانثاری بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

 



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->