PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 20:56 ::  نويسنده : پیمان

امیر جعفری در فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» با ظاهری متفاوت بازی کرده است.

«جیب بر خیابان جنوبی» پس از «حوالی اتوبان» دومین ساخته سینمایی سیاوش اسعدی در مقام کارگردان است.

در این فیلم مصطفی زمانی، نورا هاشمی، بهناز جعفری، امیر جعفری، محمود جعفری، هومن برق نورد، افشین سنگچاپ، لیلا بلوکات، علی رضا جعفری، علی علایی و پیام دهکردی بازی می کنند.
 



 

فیلمنامه این فیلم را سیاوش اسعدی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: بگذار به ضرب شمشیر یک دلاور از پا درآیم، پولاد در قلب و لبخند بر لب.

زمانی چنین گفته بودم، ولی تقدیر چه بازی‌ها که ندارد، میدان جنگ من فاضلاب گند خیابان بود و خصم من یک گاری با باری هیزم. بسیار منطقی است، من همه چیزم را از دست داده ام، حتی مردنم را...

 



جایزه برترین فیلم غیرانگلیسی زبان گلدن گلوب شصت و نهم، به اصغر فرهادی برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» رسید تا نماینده ایران در اسکار، یک گام بلند به سمت تصاحب این عنوان ارزشمند بردارد و شمارش معکوس برای نخستین اسکار سینمای ایران شتاب بگیرد.

فرهادی در این مراسم گفت: «فکر می کردم که اگر جایزه را گرفتم از کی تشکر کنم از مادرم یا پدرم یا همسر مهربانم و یا از گروه فیلمم؟ اما حالا می خواهم از مردمم بگویم. آنها مردمی واقعاً صلح دوست هستند... سپاسگذارم.»     جایزه برترین فیلم غیرانگلیسی زبان گلدن گلوب شصت و نهم، به اصغر فرهادی برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» رسید تا نماینده ایران در اسکار، یک گام بلند به سمت تصاحب این عنوان ارزشمند بردارد و شمارش معکوس برای نخستین اسکار سینمای ایران شتاب بگیرد.     شصت و نهمین دوره جایزه گلدن گلاب (گوی طلایی) ۲۰۱۲ در حالی طبق روال هر سال از ساعت پنج تا هشت شب ۱۵ ژانویه به وقت استاندارد پاسیفیک (۴:۳۰ تا ۷:۳۰ صبح ۲۶ دی به وقت تهران) برگزار شد که اصغر فرهادی رقابتی سخت برای کسب عنوان برترین فیلم غیر انگلیسی زیان را در پیش داشت و همین امر، این گام مهم که گامی کلیدی و استمزاجی برای یافتن نظر چندهزار رای دهنده برای برندگان جوایز اسکار تلقی می شود، بیش از سایر جوایز در دایره توجه ایرانیان قرار داد.     گلدن گلوب که توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی داخلی و خارجی آمریکا می شود، به صورت زنده از شبکه ان.بی.سی در ۱۶۷ کشور جهان پخش زنده شد، طبق آمارها از لحاظ تعداد تماشاگر، سومین برنامه زنده سالانه تلویزیونی پس از مراسم اسکار و جوایز گرمی است و همه اینها تاثیرگذاری این جشنواره را بر چند هزار عضو دارای حق رای آکادمی اسکار افزایش می دهد و شاید یکی از دلایل تاثیرپذیری وسیع آکادمی از این رویداد نیز حجم تاثیرگذاری بر جامعه سینمایی است که عضو آکادمی اسکار نیز هستند.     ژان پی یر و لوک داردِن، اصغر فرهادی، آنجلینا جولی و پدرو آلمادوار رقبای بخش فیلم های غیرانگلیسی زبان گلدن گلاب اگرچه «پوستی که در آن زندگی می کنم» با کارگردانی پدرو آلمودوار برنده جایزه اسکار و بازی خاص آنتونیو باندراس، «گل های جنگ» با حضور جدی ژانگ ییمو و کریستین بیل بهره می برد و «پسربچه ای با دوچرخه» برادران داردن به عنوان برندگان نخل طلای جشنواره کن نیز رقبای سرسختی برای فرهادی محسوب می شدند اما باید گفت، او در این رویداد باید جایزه را از چنگ آنجلینا جولی درمی آورد که اسمش به خودی خود تعداد قابل توجهی رای دارد! جولی با نخستین فیلم بلندش «در سرزمین خون و عسل» در مقام سفیر حسن نیت سازمان ملل به فجایع جنگ بوسنی پرداخته بود و همه اینها باعث شده بود، برنده فیلم غیرانگلیسی زبان را آنجلینا بدانند و او برای اسکار غیرانگلیسی زبان نیز خودش را مهیا سازد.

 




در حالی که ساخت فیلم بانویی از ماه در سکوت خبری انجام می شود اولین عکس از این فیلم را منتشر شد . بانویی از ماه کاری از امیر مهتاش مهدوی و الهام قره‌خانی می باشد که به دو صورت تصویری و انیمیشن در دست ساخت است. در این فیلم بازیگران سینما گریم های متفاوتی دارند و همین امر باعث جذابیت داستان شده است.

در فیلم بانویی از ماه بازیگرانی همچون:محمدرضا گلزار,نیکی کریمی,جمشید مشایخی,رامبد جوان,ماهایا پطروسیان و...به ایفای نقش پرداخته اند.










پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان
«پیتر مک کی»، وزیر دفاع کانادا و دوست دختر ایرانی-کانادایی اش، «نازنین افشین جم» ملکه سابق زیبایی کانادا و فعال سیاسی، بزودی در مکزیک ، ازدواج خواهند کرد.
به گزارش «ایرانتو»، مک کی در وبلاگ شخصی خود، از اشتیاق خود برای اعلام این موضوع خبر داده و افزوده است، مراسم عروسی آنها بصورت خصوصی و با حضور خانواده و اقوامشان برگزار خواهد شد.



نازنین افشین جم در ایران متولد شده و در دهه 1970 به همراه خانواده خود به کانادا مهاجرت کرد. او هفت سال پیش، هنگامی که در اتاوا درباره حقوق بشر، سخنرانی می کرد با مک کی آشنا می شود. او که در رشته روابط بین الملل و علوم سیاسی تحصیل کرده، در زمینه امور حقوق بشر، فعالیت می کند. در سال 2003، به عنوان ملکه زیبایی کانادا انتخاب شده و سوابقی در امور خوانندگی و بازیگری نیز دارد.

پیتر مک کی نیز، با اینکه قبلا با زنان دیگری در ارتباط بوده، اما هیچگاه ازدواج نکرده است.
مک کی و افشین جم به ترتیب، 46 و 32 سال سن دارند.
این گزارش حاکیست، وزیر دفاع کانادا، اخیرا پیرامون شیوه استفاده از امکانات دولتی، مورد حمله نمایندگان پارلمان قرار گرفته بود


پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان
شعبده باز مشهور آمریکایی نامزدی خود را با "ساندرا گونزالز" رسما اعلام کرد.
"کریس انجل" شعبده باز ۴۳ ساله مشهور آمریکایی که به خاطر اجرای برنامه تلویزیونی "ذهن عجیب کریس انجل" طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده سرانجام تصمیم گرفت با دنیای مجردی خود خداحافظی کند و در روز ۷ سپتامبر نامزدی خود را با "ساندرا گونزالز" رسما اعلام کرد.

گفتنی است "کریس انجل" نامزد خود را ۴ سال پیش در یکی از سری برنامه هایش در حالی ملاقات کرده بود که در آن برنامه کریس عروسش را با ۵ قیراط الماس و حلقه های تیتانیوم سورپرایز کرده بود و این رابطه تا به حال به طول انجامیده و منجر به ازدواج آنان شد. از زمان دقیق مراسم ازدواج آنها خبری در دست نیست. شعبده باز مشهور آمریکایی نامزدی خود را با "ساندرا گونزالز" رسما اعلام کرد.
"کریس انجل" شعبده باز ۴۳ ساله مشهور آمریکایی که به خاطر اجرای برنامه تلویزیونی "ذهن عجیب کریس انجل" طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده سرانجام تصمیم گرفت با دنیای مجردی خود خداحافظی کند و در روز ۷ سپتامبر نامزدی خود را با "ساندرا گونزالز" رسما اعلام کرد.



پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان
تصویربرداری سریال «مسیر انحرافی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی سید محمد هاشمی اصل ادامه دارد.

این سریال یکی از گزینه‌های اصلی پخش در نوروز سال آینده از شبکه سوم سیماست و در آن مضامین سیاسی و اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

در این مجموعه که گفته می‌شود نسخه ایرانی «Lost» است و این شباهت از سوی سازندگان آن رد می‌شود قصه چندین مسافر یک هواپیما به تصویر کشیده می‌شود که هواپیمای حامل آنان در یک محل ناشناخته سقوط می‌کند و آنان باید با وضع جدید خود کنار بیایند.







پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان
لناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است که برای اولین بار عکس آن را منتشر می کنیم.
الناز شاکردوست در قسمت هایی از این فیلم باید با گریم سنگین و خیلی متفاوت بازی می کرد.
فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست اثری متفاوت از محمدرضا خاکی می باشد که به زودی اکران عمومی خواهد شد.


پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان
افکار نیوز - حمید بهمنی در حال ساخت فیلمی به نام "غریبه" است که نقش نیروهای آمریکایی در آن برجسته است.
عکس زیر از پشت صحنه این فیلم تهیه شده اما در عکس یک اشتباه فاحش وجود دارد.
می توانید حدس بزنید این اشتباه چیست؟


کافی است به پرچم آمریکا بر روی بازوی افسر آمریکایی نگاهی بیاندازید
بله درست حدس زده اید
گویا مدیر صحنه متوجه برعکس بودن پرچم آمریکا نشده است.چرا که قسمت آبی این پرچم سمت چپ آن قرار دارد نه سمت راست !!!



پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان
برنا: به نقل از پایگاه خبری العربیه، ریکاردو کاکا بازیکن ملی‌پوش برزیلی پس از سفر 10 روزه‌اش به دبی اعلام کرد: در نظر دارد مطالعات خود در رابطه با دنیای عرب و دین اسلام را افزایش دهد.

وی هنگام دیدار از مسجدی که برای جهانگردان علاقه‌مند به کسب دانش بیشتر در خصوص اسلام ساخته شده است، با دقت فراوان به سخنانی در رابطه با سبک زندگی مسلمان‌ها و اعراب گوش فرا داد. 
 
گفتنی است مسوولان سازمان جهانگردی و بازاریابی امارات در تلاش برای جذب جهانگردان میزبان این فوق ستاره خط میانی تیم رئال مادرید بودند. کاکا همچنین از برج خلیفه مرتفع‌ترین برج جهان بازدید کرد. 

در زیر می توانید تصویر حضور کاکا و همسر محجبه اش در مسجد را مشاهده کنید:



http://bornanews.ir/Image/News/2012/1/92074_634610110338907595_l.jpg




پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان
عطاران به بهانه اكران فیلم «اسب حیوان نجیبی است، گفت و گویی با ماهنامه فیلم انجام داده كه بخش هایی از آن را می خوانید:

* ما خانه خودمان تلویزیون نداشتیم. در محله مان آقایی بود که وضع مالی بهتری داشت و تلویزیون خریده بود. بعضی شبها تا نصف شب می ماندیم در خانه اش و تلویزیون نگاه می کردیم. آنها خودشان می خوابیدند اما ما تلویزیون می دیدیم. همه دور هم تارزان و سوپرمن و سریال پلیسی می دیدیم.

* آقای مهرجویی آمده بود محل ضبط «ساعت خوش» روی یک مبل نشسته بود، ما هم روی زمین دورش نشستیم. داشت صحبت می کرد که من گفتم ببخشید آقای مهرجویی شما چه سالی قیصر را ساختید؟ همه چیز برایمان شوخی بود. شاید برای همینها بود که کلا کار کردن با ما را بی خیال شدند.

* ساعت خوش تمام شده بود و من سریالی نوشته بودم که ساختنش را هم شروع کردیم. دو قسمت مونتاژ شده اش را هم هنوز خودم دارم. بازیگران هم خودم و رامین ناصرنصیر و رضا شفیعی جم و همسرم فریده فرامرزی و تعدادی دیگر بودیم. مشغول تصویربرداری قسمت سوم بودیم که آقای سمنانی آمد و گفت که کارتعطیل است.



 بالاخره یک روز زنگ زد وگفت بیا کارت دارم رفتم و گفت همه تان ممنوع الکار شده اید. هیچوقت هم ندانستیم برای چی؟ شرایط کار آن زمان خیلی سخت بود.

 نصرالله رادش خیلی موهایش را چرب می کرد. به این خیلی گیر می دادند. موهای بچه ها یک ذره که بلند می شد گیر می دادند. مثل موهای ارژنگ امیر فضلی که فرفری بلند بود. خلاصه گیرهایی که برای جوانان الان خنده دار است.

* ناخود آگاه ذهنمان اینطور پرورش یافته بود که خودسانسوری کنیم. یک سال بعد گفتند دیگر ممنوع الکار نیستید. ظاهرش یک سال بود اما تبعاتش خیلی بیشتر بود. گفتند فقط در قالب گروههای دو یاسه نفره میتوانید باهم کار کنید. با آقایی در خیابان امیر آباد دفتر پخش مواد غذایی راه انداختیم. خیلی از بچه ها هم مثل من دنبال کارهای دیگر رفتند احتمالا رستوران مسافرکشی و فروشندگی ...


منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->