PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : پیمان

 

 

نیکی کریمی

 
 


دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سانسور, :: 13:32 ::  نويسنده : پیمان

 

 

شاید فکر کنید عکس‌های زیر مربوط به پیدا کردن اختلاف تو تصاویره، اما بد نیست بدونید که تصاویر زیر نمونه‌هایی از چگونگی سانسور برخی تصاویر فیلم و سریال‌های خارجی در تلویزیون است. به نقل از آفتاب: کامران نجف‌زاده مجری برنامه صرفا جهت اطلاع با پخش تصاویر زیر گفت؛ یه چیزی می‌خوام یواشکی نشونتون بدم ببینید صداو سیما از چه طرح‌هایی استفاده می‌کنه برای اینکه تصاویر ناجور نبینید!


 


 


 


 


 


 



 

آنجلینا جولی و بردپیت در حال کمک به زلزله زدگان آذربایجان

این زوج خوشبخت که آوازه ی خیرخواهی اونها در سرتاسر جهان پیچیده در حال کمک به زلزله زدگان آذرباجان شرقی هستند.این مهم نیست که از چه دین و ایمان و کشوری باشید مهم این است که چقدر انسانیت داشته باشید.



شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : پیمان

 

 



شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : پیمان

 

f209322dde174083528de27540550522 کوتاه قدترین دختر جهان با ۶۰ سانتیمتر قد + فیلم

جیوتی آمگه هندی با دو فوت قد معادل ۶۰ سانتیمتر بزودی به عنوان کوتاه قدترین دختر دنیا نامش در گینس به ثبت خواهد رسید.

وی سیزدهم آگوست جسن تولد ۱۸ سالگی خود را با حضور مشتاقان و فامیل خود در منطقه ناگپور جشن گرفت و امیدوار است بزودی نامش در گینس به عنوان کوتاه قدترین دختر دنیا به ثبت برسد.
بومی ها می گویند او کمی بزرگتر از یک هندوانه است که رکورد کوتاه قدترین دختر جهان را از بریجت جوردن امریکایی (۲ فوت و ۲ اینچ معادل ۶۷ سانتیمتر) خواهد ربود.



شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : پیمان

ایرانیان جزو نخستین ملتی بودند که گل را به یکدیگر هدیه می دادند. نقوش به جای مانده از دوران گذشته که در آن عده‌ای شاخه گلی در دست دارند، مستند است و این موضوع نشانگر آن است که ایرانیان باستان نیز برای پرورش گل و هدیه دادن آن اهمیت ویژه ای قائل بوده اند.

رواج گل و گیاه در ایران به ویژه در طراحی فضای سبز از ۳۰۰۰ سال پیش اهمیت داشته و توسعه آن در این سرزمین به صورت یک حرفه، عمر ۸۵ ساله ای دارد.ریسک در شغل گلفروشی بسیار بالاست، زیرا گلها عمر کمی دارند و باید با پیش‌بینی ذائقه مردم گل‌هایی را خریداری‌ کرد که با استقبال‌ عموم مواجه شود.

در حال حاضر قیمت گل در داخل کشور گرانتر از قیمت گل صادراتی به خارج از کشور است و به همین دلیل اکثر تولید کنندگان در کشور ترجیح می دهند تا تولیداتشان را در داخل کشور عرضه کنند، اما از طرفی با توجه به اینکه بازار داخلی کشش عرضه را ندارد، اهمیت صادرات دو چندان می‌شود. باید گفت که پایین بودن قیمت فروش نسبت به هزینه تمام شده تولید از مشکلات اصلی تولیدکنندگان گل است.

ضایعات بالای گل و گیاه نیز از دیگر مشکلات تولید گل در کشور است؛ به گونه‌ای که از کل گل‌های وارده به بازار حدود یک چهارم آن فروخته می‌شوند و سه چهارم در بازار باقی می‌ماند. به عبارتی فروشنده از ۵۰ شاخه گلی که از تولید کننده می خرد، قادر است تنها ۲۰ شاخه از آن را بفروشد و مابقی جزو ضایعات محسوب می شود.

4fea481d26b2050bb9a9820be2c20fd5 گران‌ترین دسته گل ایران

 

جلال عجایبی – رییس اتحادیه فروشندگان گل تهران اظهار کرد: امسال قیمت گل‌ها بسیار گران شده و افزایش یافته است و با توجه به افزایش سوخت و گران‌شدن نهاده‌ها بازار هم‌چنان راکد است.

وی در پاسخ به این سوال که گران‌ترین گل کدام است؟ گفت: ارکیده گران‌ترین گل است و هر شاخه آن در مغازه‌ها حدود ۲۵ هزار تومان است که البته متغیر بوده و معمولا به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.

وی با بیان این‌که ضایعات گل افزایش یافته است، به کاهش قدرت خرید مردم برای گل اشاره کرد و گفت: قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته پایین آمده و می‌توان گفت فروش گل نسبت به سال گذشته ۸۰ تا ۹۰ درصد کاهش یافته است. به گفته او گل‌های رز، مریم، لیلیوم و آنتلیوم از جمله گل‌هایی است که بیشترین استفاده را در کشورمان دارند.

رییس اتحادیه فروشندگان گل تهران با اشاره به اینکه هلند بیشترین صادرات گل را در جهان به خود اختصاص داده است، گفت: در حال حاضر سالانه حدود ۲۰ میلیون دلار گل صادر می کنیم که نسبت به سال‌های گذشته ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش یافته است. اما هلند علاوه بر بزرگترین تولید کننده گل، بزرگترین واردکننده گل و گیاه نیز هست و از کشورهایی مثل کنیا، کلمبیا و اکوادور از طریق هوایی گل وارد می کند.



شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : پیمان

 

 پژو قصد دارد مدل کاملا جدید ۲۰۸ را ارایه کند که در آینده نزدیک جایگزینی برای مدل ۲۰۷ خواهد بود…

 

همچنین انتظار می رود این مدل تازه با موتور بنزینی ۳ سیلندر کوچک ۱٫۶ لیتری با توان ۱۴۰ اسب بخار ارایه شود.
۲۰۸ کاملا جدید با ساختاری سبک تر مجهز به سیستم stop/start به عنوان یک خودرو داخل شهری با مصرف سوخت کمتر در نظرگرفته شده است.

 

94d61b9e8a9d6b8b5aae261b888ddf31 پژو ۲۰۸ اتومبیلی زیبا جایگزین ۲۰۷ + عکس
 
644bec60521d8fdd7de6fa9296026776 پژو ۲۰۸ اتومبیلی زیبا جایگزین ۲۰۷ + عکس

مدل معمولی ۱۸٫۰۰۰ پوند و مدل مسابقه ۲۳٫۰۰۰ پوند قیمت گذاری شده است ومی تواند رقیب جدی برای رنو Clio باشد.

 



شنبه 28 مرداد 1391برچسب:بنز, :: 14:42 ::  نويسنده : پیمان

 مرسدس بنز SL500Night Edition با رنگ مشکی مات، خودرویی که طبق اظهار مالک، اولین نمونه وارد شده به کشور است و هزینه خرید آن درحدود ۴۰۰ میلیون تومان برای وی آب خورده است.

77a34eaaf440be5bee05d0e45a68b121 گران قیمت ترین مرسدس بنز در تهران + تصاویر
 
 
c847024705671bccb8a94b1a1c33ddfc گران قیمت ترین مرسدس بنز در تهران + تصاویر
 
a534f1f9b431fef7831afd0860736aa5 گران قیمت ترین مرسدس بنز در تهران + تصاویر
 
771fadd2e1091e49f2eb3930fbcdbf79 گران قیمت ترین مرسدس بنز در تهران + تصاویر
 
078438647a5b4efeeec1a25d9686627d گران قیمت ترین مرسدس بنز در تهران + تصاویر
پست های تصادفی :


جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, :: 7:42 ::  نويسنده : پیمان

 بخشی از داستان فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در دادگاه می گذرد؛ در این دادگاه است که کلاه قرمزی به عنوان متهم حاضر شده است و یکی از همراهان وی در این دادگاه هم یک دختر فشن است؛ البته عروسکی در شکل و شمایل یک دختر فشن!

 

 



 قوی‌ترین مرد سال آلمان جوان ایرانی‌ الاصلی است که از سال‌ها پیش در آلمان زندگی می‌کند. این ورزشکار نه تنها هفت سال است که گوشت را کنار گذاشته، بلکه اخیرا هر نوع پروتئین حیوانی را هم از رژیم غذایی خود حذف کرده است.

 

 

انجام ورزش سنگین بدون تأمین انرژی از منابع غذایی حیوانی برای بسیاری قابل تصور نیست.
 
یک شهروند ایرانی‌الاصل آلمان اما خلاف این موضوع را اثبات کرده است. پاتریک بابومیان که سابقه‌ی بیش از دو دهه ورزش قدرتی را دارد، نه تنها از ۷ سال پیش لب به گوشت نزده، بلکه از ۷ ماه پیش منابع انرژی حیوانی نظیر شیر و تخم‌مرغ را هم به‌طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کرده و گیاهخوار مطلق شده است.

 

بابومیان با وجود این در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان قوی‌ترین مرد آلمان برگزیده شد. وی خود می‌گوید تغییر رژیم غذایی نه‌تنها از توان او نکاسته بلکه به بهترشدن فرم بدنش هم کمک بسیاری کرده است.

پاتریک بابومیان عناصر موجود در غذاهای ایرانی مانند برنج و لوبیا را منابع غنی انرژی می‌داند.

پاتریک بابومیان در سال ۱۹۷۹، در روزهای پرهیاهوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پیش از آغاز جنگ عراق و ایران، در آبادان از پدری آبادانی و مادری اصفهانی به دنیا آمدخانواده‌ی پاتریک برای دورکردن او از سروصدا و مخاطرات جنگ، او را به اصفهان فرستادند؛ جایی که در آن پاتریک نخستین سال‌های زندگی و مدرسه را سپری کرد. او تنها در تعطیلات برای دیدار با دیگر اعضای خانواده به بندر ماهشهر می‌رفت.

قوی‌ترین مرد آلمان در سال ۲۰۱۱ زمانی که ۴ سال داشت در آستانه زمستان پدر و خواهر کوچک‌ترش را در یک تصادف رانندگی از دست داد. مادر پاتریک که به همراه پدر و خواهر او در اتومبیل از ماهشهر به اصفهان می‌آمد، هم جراحت‌های سختی برداشت. پاتریک بابومیان از آن پس در کنار مادر و مادربزرگش بزرگ شد.

هنگامی که پاتریک ۷ سال داشت ایران را به همراه مادر و مادربزرگ به مقصد ایالات متحده آمریکا ترک کرد. در روزهای توقف موقت در آلمان اما این کشور نظر مادر پاتریک را به خود جلب می‌کند و آلمان به مقصد نهایی خانواده تبدیل می‌شود.

قوی‌ترین مرد سال ۲۰۱۱ آلمان ریشه‌های گرایش به رشته ورزشی خود را در سال‌های نخست زندگی‌اش می‌بیند: «من در خانواده‌ی سه‌نفره‌ای بزرگ شدم که دو عضو دیگر آن زن بودند.» اشاره‌ی او به مادر و مادر بزرگ‌اش است که پس از مرگ پدر برای او باقی ماندند.

به گفته‌ی پاتریک، کودکان ساختارهای روشنی از زندگی در خانواده دارند؛ این‌که باید در دامن خانواده بود و به‌عنوان مثال در ساعتی خاص به مدرسه رفت. این ساختارهای ثابت احساس امنیت و کنترل اوضاع را به کودک القا می‌کنند. وقتی این حس امنیت با پیش‌آمدی تلخ در خانواده خدشه‌دار می‌شود، عضو کوچک خانواده ممکن است به سمت کسب نیرویی خارق‌العاده برای محافظت از دیگر اعضا گرایش پیدا ‌کند.

یک رشته از خاطراتی که پاتریک بابومیان پس از گذشت ۲۶ سال هنوز در سر دارد، به دوران مدرسه در اصفهان برمی‌گردد. جالب این‌که قوی‌ترین مرد آلمان در آن دوران در میان همکلاسی‌ها کوچک‌ترین جثه را داشته و بارها از سوی همقطارانش کتک هم خورده است! او می‌گوید شاید این موضوع هم انگیزه‌ای بوده برای پاتریک کوچک که روزی بسیار قوی شود.

خاطرات مسافرت با اتوبوس از اصفهان تا تهران یا خاطرات مشاهده کوه‌های اطراف اصفهان همچنان در ذهن او برجسته‌اند.

پاتریک بابومیان در حال حاضر مقیم شهر “پوتسدام” در نزدیکی برلین، پایتخت آلمان است. وی علاوه بر حضور در فهرست یکی از قوی‌ترین مردان جهان، دوران مربی‌گری در این رشته را پشت سر گذاشته است. بابومیان که اعتقاد دارد ذهن و جسم را باید همزمان پرورش داد، تحصیل در رشته‌ی روانشناسی را نیز به پایان برده و در حال تنظیم پایان‌نامه‌ی خود است.

به گزارش دویچه‌وله، این ورزشکار ۱۲۱ کیلویی به‌عنوان یک گیاهخوار در فهرست قوی‌ترین مردان جهان بسیار مورد توجه رسانه‌های مختلف است. وی همچنین در حال تنظیم کتابچه‌ای است برای کمک به کسانی که علاقه دارند این ورزش سنگین را با تغذیه‌ی گیاهی یا رژیم غذایی بدون گوشت ادامه دهند.

بابومیان در هفته‌های اخیر و در مسابقات سال ۲۰۱۲ آلمان با فاصله‌ی ناچیزی نسبت به رقیب خود به مقام دومین مرد قوی آلمان رسید.

 



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->