PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : پیمان

 

مهنازافشار این روزها سرگرم طراحی طلا و جواهرات است و از عصر یکشنبه در یک شوی اختصاصی، جواهراتی را که طراحی کرده برای فروش گذاشت.

او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می گوید: «برادر کوچکترم 15-14 سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد.»

عکس: مهناز افشار در کنار برادر کوچکترش!


 



 اين مراسم روز شنبه ۲۹ ماه ژوئن در يکی از گرانقيمت ترين تفريحگاه های ساحلی در کنار دريای خزر به نام «آوازه» برگزار شد و در آن علاوه بر جنيفر لوپز، فيليپ کيرکورف خواننده روس، مصطفی ساندال خواننده ترک و نانسی عجرم خواننده لبنانی برنامه اجرا کردند.

در اين برنامه جنيفر لوپز قبل از خوانندن ترانه تولدت مبارک برای رييس جمهور ترکمنستان گفت: «در کمال خوشبختی برای شما جناب رييس جمهور تولد شادی را آرزو می کنيم. تولدتان مبارک»

گفته می شود که جنيفر لوپز اولين خواننده مشهور غربی است که به کشور ترکمنستان سفر کرد.

همزمان با افزايش انتقادها از اين اقدام جنيفر لوپز، مسئول روابط عمومی اين خواننده در بيانيه ای ضمن ابراز تاسف از شرکت جنيفر لوپز در اين برنامه افزود که اگر از وضعيت بد حقوق بشر در اين کشور اطلاع داشتيم در اين مراسم شرکت نمی کرديم.

در اين بيانيه همچنين تاکيد شده است که مراسم تولد رييس جمهوری ترکمنستان يک برنامه و يا رويداد سياسی نبوده است. ظاهرا تبريک شخصی تولد به رييس جمهوری توسط جنيفر لوپز در حين اجرا برنامه از وی خواسته شده است. برگزار کننده اين جشن يکی از بزرگترين شرکت های چينی فعال در عرصه انرژی است.

عذرخواهی جنیفر لوپز به خاطر شرکت در جشن تولد + عکس

در گزارش برخی از رسانه ها گفته شده است که جنيفر لوپز برای شرکت در این مراسم حدود يک ميليون دلار دريافت کرده است. سازمان ديده بان حقوق بشر همواره از حکومت ترکمنستان به عنوان يکی از «سرکوبگرترين رژيم های جهان» انتقاد کرده است.

در سال ۲۰۱۱ نيز هيلاری سوانک يکی از هنرپيشه های سرشناس و موفق هاليوود در مراسم تولد رييس دولت محلی منطقه چچن شرکت کرد ولی سپس از کار خود عذرخواهی کرد.

به گزارش رسانه ها، در مراسم جشن تولد رهبر ترکمنستان گروه ديگری از ستاره های غربی از جمله ژان کلود ون دام هنرپيشه های فيلم های رزمی، سيل خواننده قديمی بريتانيايی و ونسا می، ويولون نواز مشهور نيز شرکت داشته اند.

 




بوسه زدن پیکه به ستاره هالیوود شکیرا بر زمین /عکس





جشن تولد شب گذشته در عمارت ۲ میلیارد دلاری «محمداف» در سواحل دریای خزر برگزار شد.
حضور جنیفر لوپز در کنار سواحل دریای خزر /عکس

جنیفر لوپز اولین ستاره معروف غربی است که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی از ترکمنستان دیدن کرده است. او به همراه گروهش در این مراسم حاضر شد و در کنار اجرای برنامه، آواز تولد مبارک را خواند.

در حالی که منابع خبری هیچ اشاره ای به دستمزد «لوپز» نکرده اند ،‌پایگاه اطلاع رسانی (Beyond Beautiful) اعلام کرده ، ستاره پاپ برای حضور در این مراسم ۵٫ ۲ میلیون دلار دریافت کرده است. «لوپز» در این مراسم با چهره های معروف هنری و دولتی از روسیه ، اکراین ، ترکیه و چین هم صدا شد.



گلشیفته فراهانی در فیلم “درست مثل یک زن” نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه اش ” رقص عربی” می رود. فیلمی در ژانر موزیکال و درام به کارگردانی رشید بوچارب و بازی سینا میلر، گلشیفته فراهانی و بهار سومخ، ساخته مشترک فرانسه، امریکا و انگلستان در سال ۲۰۱۲ میلادی است.

گلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویرگلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویرفیلم جدید گلشیفته فراهانی به نام “درست مثل یک زن” در فصلِ آینده اکران خواهد شد.
گلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویر

گلشیفته فراهانی در فیلم جدید هالیوودی +تصاویر

 



دنییلا وست بورک پس از سه روز ربوده شدن توسط سه مرد مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار گرفت. وی در گفتگو با سی ان ان، گفت: در حالی که چشم هایم بسته بود به من داروی بی هوشی می خوراندند و مواد مخدر تزریق می کردند.

بر اساس گزارش های به دست آمده وی به این باند قاچاق و فروش مواد مخدر بدهکار بود و بارها در تماس های تلفنی وی را تهدید به مرگ می کردند اما وی اهمیتی به آن ها نمی داد.

ستاره سابق سریال راست راندرز به زور اسلحه سه روز پیش ربوده شد و در یک کابوس 24 ساعته مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و این مصیبت وارد برای وی بسیار دردناک است.

وی که اکنون39 سال دارد چندین سال از عمر خود را کوکائین مصرف می کرده است اما پس از ترک آن هرگز لغزشی در زمینه مصرف کوکائین نداشته بود، سارقین بعد از حمله، او را در یک خیابان در لندن غافلگیر کردند و چشمانش را بستند او در حالی که با چشمان بسته مورد آزار و اذیت قرار گرفت و به آنان قول داد تا بدهی چند هزار پوندی خود را به آنها پرداخت نماید.

دزدیدن و تجاوز گروهی به بازیگر زن سرشناس بخاطر مواد مخدر! + عکس

وی با اشاره به فراز و نشیب هلی زندگی خود افزود: گرفتار شدن من در دام اعتیاد فقط از سوی رقبایم در آن زمان بود، در صنعت سینما همیشه ستارگان مورد توجه انسان های بخیل قرار دارد. وی از هر گونه شکایت علیه این متجاوزین علی رغم خواسته پلیس خودداری نموده است و توجه بسیاری از رسانه های خبری را در مورد علت سکوتش در برابر متجاوزین جلب کرده است.

چگونگی پرداخت بدهی دنییلا وست بورک از سوی متجاوزین به وی اعلام خواهد شد.

وی در تمامی مصاحبه های خبری خود در رسانه های جمعی بریتانیا از پلیس خواستار بی تفاوت بودن پلیس به این مسئله شده بود.



 تلویزیون با وجود رکود عجیبی که در ساخت برنامه‎های مختلف خود دارد و به دلیل مشکلات مالی یا هر مشکل دیگری نتوانسته است رضایت مخاطبان خود را جلب کند؛ اما هنوز هم برخی برنامه ها مردم را پای تلویزیون میخکوب می کند و بار دیگر توجه عمومی را به این رسانه ملی به بار می آورد؛ بهترین نمونه این برنامه ها مسابقات ورزشی است.

 

 

ماجرای تلویزیون و تصاویر... از والیبال ایران و ایتالیا!! + تصاویر

تلویزیون این چند هفته اخیر با پخش بازی های مقدماتی جام جهانی و پس از آن مسابقات لیگ جهانی والیبال و چام کنفدراسیون ها مخاطبین زیادی داشته است و به همین میزان نیز حاشیه های آن افزایش پیدا کرده است. این حاشیه ها بیشتر مربوط به پخش تصاویر بدون سانسور از تماشاگران ایرانی و خارجی در جریان مسابقات جام کنفدراسیون ها و بازی والیبال ایران و ایتالیا بوده است. ماجرای این تصاویر بی سانسور با پخش خوشحالی خواننده مشهور شکیرا آغاز شد. همسر بازیکن تیم ملی اسپانیا سوژه خوبی برای کارگردان تلویزیونی برزیل بود و به همین دلیل نیز این کارگردان شادی های شکیرا از پیروزی اسپانیا را از دست نداد و به طبع آن کارگردان تلویزیون ایران نیز خواسته یا ناخواسته مردم را از این شادی محروم نکرد!

 

 

ماجرای تلویزیون و تصاویر... از والیبال ایران و ایتالیا!! + تصاویر

اما پس از این ماجرا، نوبت به بازی ایران و ایتالیا رسید، بازی به یادماندنی و فوق العاده ای که شیرمردان والیبال ایران ایتالیا را در خاک خود با نتیجه 3 بر یک شکست دادند. این بازی برای تمام بینندگان آن در ایران و ایتالیا یک نکته قابل توجه داشت، شادی تماشاگران بیشمار ایرانی حاضر در استادیوم. ایرانی های غیور و پرشور در این بازی آنچنان به تشویق تیم ملی کشورشان پرداختند که در انتهای بازی سرمربی ایتالیا هم گفت که احساس می کردیم که داریم در ایران بازی می کنیم. اما این تشویق های بی امان دردسرهایی را هم برای تلویزیون در پی داشت و با وجود پخش پی در پی تصاویر تکراری و صحنه های آهسته بازی (که بسیار از هیجان بازی کم می کرد) باز هم تصاویر  این تماشاگران پخش شد.

 

 

ماجرای تلویزیون و تصاویر... از والیبال ایران و ایتالیا!! + تصاویر

پخش این تصاویر صدا و سیما را مجبور کرد که در بازی دوم ایران و ایتالیا دست به عصا راه برود و از مجری برنامه تلویزیون گرفته تا به صورت زیرنویس شکایت خود را از کارگردان هنری ایتالیا اعلام کند، کارگردانی که پی در پی تصاویر  تماشاگران ایرانی را پخش می کرد و کارگردان نفهم ایران را مجبور می کرد تصاویر مطلوب تکراری و پرچم پرافتخار ایران را بازپخش و بازپخش کند.

 

 

ماجرای تلویزیون و تصاویر... از والیبال ایران و ایتالیا!! + تصاویر

 

ماجرای تلویزیون و تصاویر... از والیبال ایران و ایتالیا!! + تصاویر

اما از پخش تصاویر تکراری که بگذریم، تلویزیون یک عملکرد عجیب و غریب داشت که جای پرسش های بسیاری را باقی می گذاشت، این عملکرد عجیب پخش سرودهای ملی بعد از باخت دیشب ایران مقابل ایتالیا بود. البته باخت دیشب ایران، به معنای واقعی باخت نبود و اگر بخواهیم در مجموع دوبازی در نظر بگیریم ایران برنده اصلی این دو مسابقه است و این دو بازی غرور آفرین جای پخش سرودهای ملی را دارد اما پرسش اصلی اینجاست که چرا کارگردان محترم پس از برد نخست ایران مقابل ایتالیا که به مراتب شور و شوق و افتخار بیشتری داشت این سرودهای ملی را پخش نکرد؟ و حتا تهیه کننده محترم برنامه توپ و تور در واکنش به این سوال گفته بود که چه دلیلی دارد که پس از هر برد تیم ملی این سرودها پخش شود؟ حال باید پرسید که جناب تهیه کننده و کارگردان هنری محترم صدا و سیما، چه دلیلی دارد پس از باخت تیم ملی این سرودها پخش شود؟ مگر این هم یک بازی در جریان همین مسابقات پیشین نبود؟

 

 

ماجرای تلویزیون و تصاویر... از والیبال ایران و ایتالیا!! + تصاویر

برد ایران مقابل ایتالیا یک برد تاریخی و به معنای واقعی غرورآفرین بود و ای کاش از این به بعد هم مثل مسابقات فوتبال به بازی های ملی در رشته های دیگر نیز توجه شود. تلویزیون پس از برد تیم ملی فوتبال مقابل ضعیف ترین تیم های منطقه مثل قطر و بحرین و... سرود ملی پخش می کند اما ورزش های دیگر و پرافتخارتر کشورمان بی نصیب از هرگونه توجه باقی می ماند...



شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 8:31 ::  نويسنده : پیمان

عکس های جدید کریستین رونالدو و دوست دخترش
عکس های جدید کریستین رونالدو و دوست دخترش
عکس های جدید کریستین رونالدو و دوست دخترش
عکس های جدید کریستین رونالدو و دوست دخترش



شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 8:30 ::  نويسنده : پیمان

زن و شوهر تایلندی اکاچای و لاکسانا تیرانارات ( Ekkachai and Laksana Tiranarat ) پس از نگه داشتن لب های خود به مدت ۴۶ ساعت و ۲۴ دقیقه و 9 ثانیه برای جشن روز والنتاین در مسابقه طولانی ترین بوسه در شهر پاتایا ( PATTAY ) توانستند رکورد پیشین طولانی ترین بوسه جهان را بشکنند.

طولانی ترین بوسه جهان در کتاب گینس / عکس
طولانی ترین بوسه جهان در کتاب گینس / عکس

به این زن و شوهر تایلندی یک انگشتر با نگین الماس به ارزش ۱۰۱۶ یورو و یک جایزه نقدی ۲۰۳۲ یورویی داده شد.
بنابر قوانین گینس آنها می توانستند نوشیدنی بنوشند ولی نباید از آغوش هم بیرون می آمدند و همچنین آنها نمی توانستند بنشینند یا بخوابند.



سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : پیمان

آنجلینا جولی در سوریه / تصاویر

انجلینا جولی نماینده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از پناهندگان سوری در اردوگاه زعتری واقع در مرز سوریه و اردن دیدار و اعلام کرد که سوریه در حال گذار از بغرنج‌ترین بحران قرن 21 است.

جولی بحران سوریه را بزرگترین بحران قرن کنونی توصیف کرد و از جامعه جهانی خواست کمک‌های بیشتری را برای پناهندگان این کشور ارسال کند.

وی طی کنفرانسی خبری در اردوگاه زعتری گفت: از رهبران جهان می‌خواهم اختلافات خود را کنار گذاشته برای پایان دادن به خشونت‌ها و یافتن راه حلی مسالمت‌آمیز تلاش کنند.

آنجلینا جولی در سوریه / تصاویر

ستاره هالیوود همچنین در این کنفرانس بر ضرورت صدور قطعنامه هایی از سوی سازمان ملل جهت پایان دادن به بحران سوریه تاکید کرد.

وی همچنین گفت: با شماری از پناهندگان سوری گفتگو کردم، آنها از حوادث خونین جاری در مناطق سکونتشان به وحشت افتاده‌اند و می گویند منازل و خانواده های خود را از دست داده اند. /مهر



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->